Aktualnie poszukujemy osób na stanowisko:


Administrator usług chmurowych

Miejsce pracy: biuro w Suwałkach (centrala)

Zakres głównych obowiązków:

  • Zarządzanie usługami MS Office 365;
  • Zapewnienie ciągłości działania usług;
  • Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez użytkowników;
  • Tworzenie i aktualizacja procedur administracyjnych oraz dokumentacji technicznej;
  • Automatyzacja procesów w oparciu o PowerShell;

oraz

  • Zarządzanie serwerami opartymi o system Windows Server 2008R2/2012R2/2016;
  • Zarządzanie usługami Active Directory;
  • Zarządzanie pocztą MS Exchange 2010/2013/2016.

Od kandydatów oczekujemy:

  • przynajmniej dobrej znajomości MS Office i MS Windows;
  • umiejętności administrowania systemami informatycznymi;
  • bardzo dobrej organizacji pracy i skrupulatności przy wykonywaniu powierzonych zadań, połączonej z zaangażowaniem i samodzielnością;
  • komunikatywności;
  • dobrej znajomości języka angielskiego;
  • umiejętności analitycznego myślenia;

dodatkowymi atutami będą

  • chęć nauki i zdobycia realnego doświadczenia w zakresie wdrożeń rozwiązań chmurowych;
  • znajomość systemów MacOS, iOS, Android oraz rozwiązań sieciowych;
  • znajomość rynku urządzeń i oprogramowania IT.

Oferujemy:

  • pracę w dynamicznym środowisku umożliwiającym rozwój osobisty;
  • wynagrodzenie adekwatne do wykonywanych funkcji.

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV na adres: praca@existo.pl

Prosimy o dopisanie klauzuli ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych o treści:

 „Oświadczam, że wyrażam dobrowolnie zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez EXISTO Sp. z o.o. z siedzibą w Suwałkach przy ul. Innowacyjnej 1 jako administratora danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji przyszłych procesów rekrutacji. Zgoda może zostać wycofana w każdym czasie. Oświadczam, że jestem świadomy, iż cofnięcie zgody nie będzie wpływać na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie mojej zgody przed jej wycofaniem.”

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi Kandydatami.

Konsultant / Wdrożeniowiec systemów IT

Miejsce pracy: nasze biuro w Suwałkach (centrala)

Zakres głównych obowiązków:

o analiza wymagań klientów i opracowywanie rozwiązań,
o implementacja projektów zgodnie z harmonogramem wdrożenia,
o przygotowanie dokumentacji,
o obsługa klientów w zakresie opracowywania nowych funkcjonalności i konfiguracji systemu,
o nadzorowanie poprawności funkcjonowania systemu,
o bieżące rozwiązywanie problemów użytkowników.

Od kandydatów oczekujemy:
o znajomość podstaw programowania C#, Java lub inne,
o znajomość języka angielskiego na poziomie pozwalającym na czytanie dokumentacji,
o gotowość do stałego podnoszenia kwalifikacji i nauki nowych narzędzi,
o bardzo dobra organizacja pracy, samodzielność i profesjonalizm w działaniu.

dodatkowymi atutami będą:
o znajomość technologii web-owych: HTML / CSS / Java Script,
o skończone studia wyższe i doświadczenie na podobnym stanowisku,
o doświadczenie w projektowaniu baz danych i znajomość języka SQL.

Oferujemy:
o pracę z rozpoznawalnymi, światowymi produktami oraz z profesjonalnymi usługami IT,
o udział w ciekawych projektach,
o elastyczną formę zatrudnienia – B2B lub umowa o pracę
o możliwość rozwoju zawodowego,
o uczestnictwo w konferencjach i szkoleniach Microsoft – szkolenia produktowe
niezbędne narzędzia pracy.

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV na adres: praca@existo.pl

Prosimy o dopisanie klauzuli ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych o treści:

 „Oświadczam, że wyrażam dobrowolnie zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez EXISTO Sp. z o.o. z siedzibą w Suwałkach przy ul. Innowacyjnej 1 jako administratora danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji przyszłych procesów rekrutacji. Zgoda może zostać wycofana w każdym czasie. Oświadczam, że jestem świadomy, iż cofnięcie zgody nie będzie wpływać na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie mojej zgody przed jej wycofaniem.”

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi Kandydatami.