Dopasowany do indywidualnych potrzeb przedsiębiorstwa

Dynamics 365 nie narzuca użytkownikowi szeregu niepotrzebnych funkcjonalności. Jego struktura pozwala na dowolne przystosowanie do potrzeb klienta poprzez dobór odpowiednich narzędzi wspomagających i implementację według potrzeb danego przedsiębiorstwa. W tym celu użytkownik może wybrać interesujące go elastyczne aplikacje i dobrać funkcjonalności, tworząc w ten sposób indywidualnie dopasowane, wydajne narzędzie CRM. Nasi specjaliści doradzą Państwu jakie aplikacje wybrać, pomożemy też przystosować je i zaimplementujemy celem korzystania w Waszym przedsiębiorstwie. Dynamics 365 może zostać zintegrowany z systemem już wykorzystywanym w przedsiębiorstwie.

Wydajność przede wszystkim

Rozwiązania biznesowe zbudowane na Dynamics 365 są elastyczne, szybkie we wdrożeniu i opłacalne. Są zaprojektowane tak, żeby usprawnić procesy, ułatwić współpracę pracowników firmy, podnieść wydajność sprzedaży i zmniejszyć koszty obsługi. Jest to rozwiązanie obsługiwane w chmurze, dlatego nie wymaga dodatkowych inwestycji w sprzęt czy zatrudnienia administratora.

Dynamics 365 jest bardzo przyjazny dla pracowników. Nowoczesna struktura sprawia, że obsługa narzędzia jest intuicyjna, a praca produktywna. Aplikacja umożliwia pracę z dowolnego miejsca o dowolnej porze. Wystarczy odpowiednie narzędzie pracy (komputer, tablet, telefon) i połączenie z internetem.

Jest to również doskonałe narzędzie dla Kadry zarządzającej, pozwalające w prosty, szybki i dokładny sposób kontrolować zachodzące w firmie procesy handlowe oraz przeprowadzać bezpośrednio aktualizowane analizy biznesowe.

Aplikacje, które współpracują w chmurze

W wersji wyjściowej Dynamics 365 zawiera podstawowe funkcje, niezbędne do prowadzenia działalności i zapewnienia satysfakcji klientów. W miarę rozwoju potrzeb przedsiębiorstwa Dynamics 365 można rozwijać o aplikacje wspomagajcie. Każda z nich rozwiązuje faktyczne problemy i oferuje sprecyzowane korzyści. Dobór i łączenie odpowiednich czyni z Dynamics 365 narzędzie umożliwiające pełną kontrolę nad przepływem pracy przedsiębiorstwa w zakresie:

Aplikacje Dynamics 365 dostosowane do potrzeb biznesu

Masz wybór. Wybierz rozwiązania dostosowane do danej branży. Rozwiązuj rzeczywiste problemy i korzystaj z funkcjonalności, które są są niezbędne do prowadzenia działalności.

Sales

Inteligentne rozwiązanie do obsługi sprzedaży, analizy cyfrowej i zautomatyzowane procesy biznesowe.

Project Service Automation

Kompleksowe rozwiązanie do kontaktów z klientem i terminowego rozliczania projektów.

Customer Service

Najwyższa jakość obsługi klienta dzięki platformie, będącej doskonałym narzędziem pracy przedstawicieli firmy.

Marketing

Wszechstronny, zintegrowany moduł marketingowy m.in. skupiający dane i pomagający tworzyć oraz prowadzić kampanie.

Operations

Kompletny zestaw narzędzi ERP do pełnej obsługi infrastruktury firmy od planowania po analizy finansowe.

Customer Insights

Narzędzie do inteligentnej analizy zachowań, pozwalające lepiej zrozumieć i uskutecznić relacje z klientem. bbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbb

Field Service

Inteligentne rozwiązanie usprawniające świadczenie usług serwisowych w terenie. bfdsbhfdgsbfgdsbfgdsbgfdsbfgdsbfdgsbfdkjhgkjhgkjhgkhjgkhj

Portals

Łatwe tworzenie portali dla klientów lub pracowników połączonych z Dynamics 365. nnnnnnnnnnnn nnnn nnn nnnnn nnnn nnnnn 

Wdrożenie Dynamics 365

Nasz zespół zapewnia pełną obsługę związaną z wdrożeniem Dynamics 365 w Państwa firmie, począwszy od pomocy w doborze odpowiednich narzędzi wspomagających, analizy i opracowania indywidualnych wymagań, poprzez jego implementację, szkolenia i stałe wsparcie. Jako partner firmy Microsoft posiadamy kompetencje niezbędne do przystosowania Dynamics 365 do Państwa potrzeb biznesowych.