10 powodów dla których potrzebujesz CRM. Powód nr 3

Powód nr 3. Dane, których potrzebujesz

Czy wiesz, ile udanych projektów wykonałeś w zeszłym tygodniu, miesiącu lub roku? Czy możesz szybko określić współczynnik konwersji lub z absolutną pewnością wytłumaczyć najlepszą metodę dotarcia do klientów? Dane te są kluczowe dla wzrostu i sukcesu Twojej firmy. Możesz oszukiwać siebie, myśląc, że potrafisz rozgryźć wszystko ze zdrowym rozsądkiem lub z jakąś formułą arkusza kalkulacyjnego – ale czy to właśnie chcesz robić? Twój czas jest bardzo wartościowy, a szanse, że i tak popełnisz błąd w swoich obliczeniach, są wysokie. CRM da Ci natychmiastowy wgląd w dane Twojej firmy i nie będziesz musiał nic robić. Ponadto dzięki CRM, aby lepiej śledzić dane, możesz tworzyć niestandardowe raporty i raporty dostosowane do Twoich potrzeb. Utwórz raport raz i używaj go na zawsze. Gdy już zaczniesz korzystać z raportów, gwarantuję – nigdy nie spojrzysz wstecz.