10 powodów dla których potrzebujesz CRM. Powód nr 9

Śledź swoje zadania i terminy

Kalendarze są ważne, ważniejsze niż wiadomości e-mail z datami. Nigdy nie będziesz w stanie śledzić każdego zadania, które musisz wykonać, oraz terminu, w którym musisz uczestniczyć bez dobrego systemu. CRM pomoże Ci nie tylko śledzić każde zadanie i każdy termin, ale także odnosić je do odpowiedniego klienta lub potencjalnego klienta. Dynamics 365 zapewnia system działań, który pozwala zobaczyć wszystkie zadania i terminy, a także zadania członków zespołu. Dodatkowo, dzięki Dynamics 365, masz pulpit nawigacyjny, który zapewnia szybki przegląd nadchodzących zadań i terminów we wszystkich kontaktach. Potrzebujesz dostępu do CRM w podróży? Dynamics 365 zapewnia niesamowity mobilny interfejs, zapewniający natychmiastowy dostęp do twoich bezpośrednich zadań i terminów, a także umożliwia natychmiastowe tworzenie nowych zadań lub terminów. Oczywiście, są dedykowane aplikacje kalendarza i oprogramowanie do zarządzania zadaniami, z których możesz korzystać, ale celem jest coś więcej niż tylko zarządzanie zadaniami. Celem jest interaktywność. CRM odnosi zadania i zdarzenia do odpowiedniego potencjalnego klienta, kontaktu, transakcji lub firmy. Wszystko działa razem, tworząc spójną całość.