10 powodów dla których potrzebujesz CRM. Powód nr 2

Powód nr 2. Scentralizowanie informacji

Przez wiele lat byłem przekonany, że moja skrzynka odbiorcza jest idealnym rozwiązaniem. Mogłem filtrować, wyszukiwać i czytać wiadomości z przeszłości – czego chcieć więcej? Wraz z rozwojem firmy i postępem technologicznym to przestało wystarczać. Musiałem zsynchronizować pocztę e-mail na wszystkich moich urządzeniach i przechowywać wszystkie moje poprzednie wiadomości e-mail na nich wszystkich. Na początku wszystko działało, ale moja skrzynka odbiorcza szybko rosła w rozmiarach i przestrzeniach dyskowych, przez co nie była właściwie zarządzana. Znalezienie wysłanej poczty stało się problemem i utrudniało śledzenie tego, co zostało powiedziane różnym klientom. A potem nadszedł ten wspaniały dzień, kiedy zacząłem zatrudniać pracowników. Jako pracodawca wchodzisz na kolejny szczebel logistyczny -czy na pewno nigdy nie zapomnisz DW lub UDW przy każdym wysłanym e-mailu. Wcześniej czy później okaże się, że e-mail nie jest dobrym rozwiązaniem. Twój zespół może zostać całkowicie rozdzielony, komunikacja szybko się zgubi, a twoi klienci zdecydowanie na tym ucierpią. System zarządzania relacjami z klientami w CRM umieszcza wszystkie istotne informacje o kliencie w jednej centralnej lokalizacji, którą jest łatwo zaktualizować i łatwo zobaczyć. Cała komunikacja może być utrzymywana w jednym miejscu, nic nie ginie, a Ty możesz teraz widzieć wszystkie operację podjęte w związku z danym klientem i dzielić się informacjami z resztą swojego zespołu.