10 powodów dla których potrzebujesz CRM. Powód nr 1

Kształtujemy swój biznes w czasach globalnej gospodarki, która kupuje, sprzedaje i komunikuje się na niezliczone sposoby. Nasi konkurenci są wszędzie, a bariery wejścia na rynek są niskie, co zwiększa intensywność konkurencji. Nieustannie jesteśmy zmuszani szukać rozwiązań, które postawią nas krok przed nią, które podniosą wydajność i zyski naszej firmy. Jednym z nich są oszczędności. Ale w żadnym wypadku oszczędności kosztem pracowników lub jakości usług! Mówić możemy jedynie o rozsądnych oszczędnościach.

Obecnie nie ma lepszych inwestycji, a co za tym idzie – również oszczędności, niż inwestycja w zrównoważoną i produktywną infrastrukturę informatyczną.

Jednym z narzędzi IT, które staje się niezbędne w sprawnie działającej firmie, jest CRM. Jest to rozwiązanie, które centralizuje, upraszcza, zabezpiecza i skaluje zaangażowanie naszych klientów. Zarządzanie relacjami to proces śledzenia i analizowania wszystkich interakcji z klientami i potencjalnymi klientami.

Celem tego artykułu  nie jest dostarczenie wyczerpującej listy zalet, ale jedynie sprawienie, abyś przeanalizował wartości CRM, a jeżeli dojdziesz do wniosku, że potrzebujesz CRM, pomożemy przejść drogę opracowania założeń i wdrożenia go w Twojej firmie.

Dziś zapoznaj się z jednym z powodów, dlaczego potrzebujesz CRM. Przeanalizuj go. Już niebawem poznasz kolejny powód. 😊

 

Powód nr 1. Twoja pamięć nie jest doskonała

Zapewne wydaje ci się, że wszystko bezpiecznie przechowujesz w stalowej pułapce, jakim jest komputer, ale możemy z całą odpowiedzialnością stwierdzić – nie zawsze będzie on działał zgodnie z oczekiwaniami. Pewnie, możesz być w stanie utrzymać 10, 20 lub nawet 50 klientów w głowie lub w kliku plikach i folderach, ale przychodzi moment, kiedy po prostu nie możesz sprawnie śledzić ich wszystkich i związanych z nimi zadań i zdarzeń. Czy naprawdę chcesz ograniczyć swoją firmę przechowując informacje w swojej głowie i arkuszu kalkulacyjnym? Jeśli uda Ci się skutecznie zarządzać jedynie 20 klientami, przestaniesz powiększać swój biznes. Dzięki CRM możesz przechowywać i zarządzać setkami klientów. Skorzystaj z technologii i wykorzystaj ją do osiągnięcia sukcesu biznesowego.